Nahigugma akó ha imo. Maaari mo ba akong tulungan.


30 Beautiful Baybayin Words With Pics In Tagalog And Bisaya The Fickle Feet Baybayin Tagalog Words Phrase Tattoos

Last na talaga ito promise.

Bisaya word for mahal kita. Butang na nakapadasig sa akoa karon. Show algorithmically generated translations. It translates to i love you because i love you.

Nagbinayloay na usab kami og ingon gihigugma ko ikaw ug mibalik ko sa akong kwarto. Check Mahal kita translations into Pampanga. Gisaysay sa imong matahom na nawong.

Gustogusto dako kaayo ba ayaw ko biyae. Type Tagalog online and instantly get Bisaya translation with Tagalog to Bisaya translator. Mahal kita in bisaya.

Tumawag ka ng ambulansya. Look through examples of Mahal kita translation in sentences listen to pronunciation and learn grammar. Unsaon nako pagtabang nimo.

Mahal kita in Kapampangan Pampanga Language is Kaluguran daka What is the translation of Mahal kita pagkat mahal kita from filipino to English. Examples translated by humans. Contextual translation of mahal kita in bisaya from Korean into Tagalog.

Check mahal kita translations into Cebuano. Makaiikag kaayo ang kultura ug mga tawo. Tumawag ka ng ambulansya.

Naghatag ug kusog sa huyang kong kaugalingon. Kumusta ka meaning in Cebuano is Naunsa ka. Libre ka ba bukas.

Tumawag ka ng ambulansya. WALANG SUGAT Uri ng Dula ayon sa Anyo 1. Mahal ko ang bansa mo.

Contextual translation of mahal kita sa bisaya into English. Hinigugma ko gud ikaw. Mahal na mahal ni Aling Rosa ang kanyang bugtong na anak.

Contextual translation of mahal na mahal kita in bisaya from Tagalog into Cebuano. Ako hita gusto kta papa naka mahal kita gusto ko rin. Oo Ginoo maaram ka nga hinigugma ko ikaw.

Mahal na mahal kita. Gihigugma ko ang imong nasud. Noong unang panahon may nakatirang mag-ina sa isang malayong pook.

Wag ok ra muadto ka tudloi ko kamusta ka. Makaiikag kaayo ang kultura ug mga tawo. Muli kaming nagsabihan ng Mahal kita at bumalik na ako sa kuwarto ko.

Maaari mo ba akong tulungan. Iniibig kita This is an archaic phrase that also translates to I love you but it is now outdated. Pwede ko nimo tabangan.

Just type or paste your Tagalog text in the left input box and press the space-bar key to get the translated text into Cebuano in the right output box. Padaba ta ikaw ----- yan bikol ng mahal kita What is the translation of Mahal kita pagkat mahal kita from filipino to English. Contextual translation of mahal kita tagalog to bisaya from Tagalog into Cebuano.

Koreano mahal kita mama mahal kita tagalog to korean. Sa akong hunahuna kini lami. Examples translated by humans.

Makaiikag kaayo ang kultura ug mga tawo. Mahak bisaya dasdsad butuanon pak u ka love you mahal kira. Ang kultura at mga tao ay lubhang kawili-wili.

Contextual translation of mahal kita in ilonggo words into Tagalog. Examples translated by humans. Ang kultura at mga tao ay lubhang kawili-wili.

Human translations with examples. Mahal kita This is the most common way to say I love you in Tagalog. Oo Panginoon alam mong mahal kita.

Batay sa binasang sarswelang walang Sugat Tukuyin kung anong uri itong dula at magbigay ng ilang pinakamahalagang pangyayaring nagpapatunay n. Unsay pasabot nimo. Pwede ko nimo tabangan.

Nagpaabot sa takna na kini makit-an sa dayon. Look through examples of mahal kita translation in sentences listen to pronunciation and learn grammar. Bidlisyo sa kahayag dala sa imong nindot na pahiyom.

Oo Panginoon alam mong mahal kita. Ang kultura at mga tao ay lubhang kawili-wili. This tool will allow you to Translate Tagalog text into Bisaya text.

Anong ibig mong sabihin. Oo Ginoo maaram ka nga hinigugma ko ikaw. Contextual translation of mahal din kita in bisaya from Tagalog into Cebuano.

Maaari mo ba akong tulungan. Isulat ang inyong sagot sa loob ng kahon. English iloveyou i love you be careful there i will not trade.

Pwede ko nimo tabangan. Ang ina ay si Aling Rosa at ang anak ay si Pinang. Kadasig sa dughan ko na ikaw ra permi sangpiton.

Noong unang panahon may nakatirang mag-ina sa isang malayong pook. This platform is very easy to use to translate into Cebuano from Tagalog words. Sarap makilala kita.

Anong gagawin mo. Examples translated by humans. You can now easily and accurately translate Tagalog to Bisaya language with this tool.

Human translations with examples. Adlaw-adlaw nako ni dinahandom. Mahal na mahal kita.

Translating words sentences and paragraphs into Bisaya is not a difficult task anymore. English words for mahal include expensive costly mahal deary costal and pricey. It translates to i love you because i love you.


Pin On Words And Language